logo

Patroni:

logo logo logo logo logo
logo logo logo logo logo logo logo

logo logo logo logo
logo
Na Podlasiu dzieje się wiele  festiwale, koncerty, festyny, wystawy etc. Nie ma jednak w tej części Polski imprezy turystycznej z prawdziwego zdarzenia - organizowanej przez prawdziwych podróżników i pasjonatów tematu.
Zmieniliśmy to w ostatni weekend czerwca 2016 r. organizując
 niesamowite turystyczne wydarzenie
PODLASKIE TARGI TURYSTYCZNE CZYLI WAKACYJNE LAST MINUTE
 w największej i najnowszej białostockiej Galerii "JUROWIECKA".

Dzięki naszym targom zainspirowaliśmy ludzi do zaplanowania własnej, najpiękniejszej przygody z podróżą w tegoroczne wakacje, a w dobie zagrożeń i obecnej sytuacji na świecie promowaliśmy tegoroczne wczasy i atrakcje wakacyjne w polskich górach, czystych mazurskich jeziorach nad naszym morzem, czy rodzimych agroturystykach .
Impreza odbyła się pod hasłem Bezpieczne wakacje

Na imprezę zobaczyliśmy :

Biura podróży
Hotele i Pensjonaty
Kurorty i Schroniska PTTK
Sanatoria i SPA
Organizatorów kolonii i obozów
Przewoźników
Ubezpieczycieli
Agroturystyki
Firmy eventowe
Firmy organizujące spływy kajakowe, animacje, nurkowanie, wyprawy wędkarskie,rajdy rowerowe itp
Gminy mające atrakcje turystyczne
Parki Linowe, Dinozaurów i inne
Wakacyjne atrakcje sezonowe
(Dmuchańce, bungee, quady itp)
Oraz gminy, promujące swój region.
Nie zawiedli też klienci,którzy tłumnie odwiedzili naszą imprezę.
A było na co popatrzeć:
Prelekcje słynnych podróżników (Tony Kososki, Władek Labuda, Marcin Obałek, Waldemar Obłąk, Tomasz Turchan, oraz gość specjalny Marcelo Alejandro Bandur z San Salvador)
Wspaniale zaprezentowała się Wiedźma Biebrzańska ze swoimi ziołami ,miodami, tajemnicami Puszczy Knyszyńskiej i nurkami w basenie przed galerią promując podwodny szlak rzeką Biebrzą.
Bardzo ciekawe propozycje na wakacje przygotowały biura podróży : Holiday 24, My Travel, Holiday ,Cotton Creak, Nes-tur, Slowride Expedition, a Itaka "wyjechała" nawet z ofertą first minute na zimę !!!
Było w czym przebierać .
Dzięki gościom z magistratu Łódzkiego mogliśmy poznać  piękno centralnej Polski z jej wszystkimi atrakcjami.
Ciekawie było też na stoisku gminy Supraśl.
Lokalne firmy zaprosiły dzieci i dorosłych do swoich wakacyjnych atrakcji .Dla tych najmniejszych (Fabryka Misia,Psotnik,Jumper Park,Bubble Soccer) jak i dla większych(Extreme Water,Nes-Tur,Studio Gitary) Gościnna Kamienica nie tylko zapraszała do swoich wnętrz, ale i wspaniale nakarmiła wszystkich odwiedzających(chłodnik rewelacja!!! )
Rozlosowaliśmy mnóstwo nagród. Między innymi : wycieczkę do Australii, pobyty weekendowe w hotelu Smile nad Dunajcem,wycieczkę kajakiem na Białoruś, nurkowanie podwodnym biebrzańskim szlakiem z Goniądza do Osowca,dziesiątki voucherów do Fabryki Misia, Psotnika, Studia Gitary, Rio Wellness Club czy Bubble Soccer . Rozdaliśmy mnóstwo gadżetów od firmy Koba i naszego partnera Klubu Globtroterów Stowarzyszenia To tu To tam.
Wyłoniliśmy finalistów i zwycięzcę konkursu fotograficznego "Pocztówka z Wakacji" . Główną nagrodę wygrał Artur Sienkiewicz. Drugie i trzecie miejsce zajęli Robert Miałchowski i Adrian Niezabitowski
Przed wejściem mogliśmy podziwiać stoisko podróżnicze Slow Ride Expedition, basen pełen płetwonurków z Biebrzańskiego szlaku podwodnego,obejrzeć oryginalnego Honkera, zabytkowego Harleya Davidsona czy popróbować przysmaków z Bistro Kaffka
Jednym słowem działo się bardzo dużo.
Dziękujemy wszystkim partnerom ,sponsorom i uczestnikom tej wspaniałej imprezy.